Известие

Collapse
No announcement yet.

Започна се с реставрацията

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Имах 2 дупчици на същите места като теб.Това беше преди 5 години и си купих от Пловдив резервоар за инжекцион(запазен) и след като го преправих стана доста прилично.Последва основен ремонт на двигателя (първо беше 1351,на който смених счупени сегменти;след още година смених целия двигател с 1490cc (1510cc след основния ремонт),който беше от старата 33 на всичкото отгоре малко по специален заради това,че бе от 4x4(само буталата бяха малко по различни).Общо взето това е историята на 33-ката от подписа ми.Не ме питайте само за това защо беше с карбуратори като е от '90
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

    Comment


    • #32
      Е те тая долу на снмката също си е с двойни крабове

      Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

      Comment


      • #33
        Абе знаех си аз,че спецовете по серевизите не са в час ма карай.До последно им разправях,че колата не е пипана(освен,че й смених всичко )А на колегата реставратор пожелавам успех!
        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
        и делта

        Comment


        • #34
          Луд е Той луд е ,реставрира наред.Чакам с нетърпение как ще се оправиш с таблото и по точно с кьоравите му светлини.
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
          Alfa Romeo 33

          Comment


          • #35
            Здравейте. Отдавна не съм писал по темата, но чакам всичко да е готово и тогава - в хронологичен ред ще разказвам . Все пак да се похваля след 4-ри кратно търкане на ръжди - днес вече съм на шприц (DSC00895.JPG)
            Много исках моята да прилича на тази (33-3.jpg) и затова почнах с шкурене и ходене по майстори.......... Отклоних се от темата обаче, за което се извинявам

            След монтажа на двигатеря , трябва да се сложат и гърнетата. Вместо да се мъча АЗ или някой друг да слага старите гърнета (задното е ново НО СРЕДНОТО е с 10 - 12 кръпки - снимка DSC00865) Ще взема НОВО средно -( 2803179 среден ауспух Alfa Romeo 33 1,4/1,5/1,7 (83-92) - 40,00лв) . Обаче както си ровех в нета намерих това http://audibg.com/NEW/lofiversion/index.php/t4496.html ........ Позачудих се на следното нещо - ДАЛИ е върно -
            itzo75
            Mar 14 2005, 11:50
            Колеги,
            внимавайте с махането на катализатора. Само замяната му с резонансно гърне не е достатъчна, щото се "издухва" много бързо ламбда сондата, тъй като потокът на изгорелите газове излиза много по-бързо .... При мен така и стана , махнах катализатор - ефект почти никакъв - сложих резонансно за 60 лв и след два месеца смених и ламбда сонда ... Доколкото знам , в Крафт го правят както трябва - слага се резонансно гърне + допълнителна тапа преди резонансното, за да се оеднакви съпротивлението както с катализатор ...
            П.П. - Да не почнете сега - "АМА КАКВИ СА ТИЯ ЛАДОВИ ДЖАНТИ ОТЗАД ?" - пояснявам джантите ми седяха в мазата , а гумите са ВИДА на тях. ...... Все пак колата ще се боядисва и нема майстора да ми клепе джантите . Отпред обаче - НЯМАШЕ какви други да сложа - стават САМО алфови и фиатови , затова си и остана и с нейните.
            Алфа 33 - 1.4 I.vE.ta BOXER - 92г - изгубена завинаги
            Мерцедес С180

            Comment


            • #36
              Много добра подготовка,не само защото си спасил два броя джанти отзад,но и заради отстранените ръжди,които биха създали проблеми занапред Сега отново трябва да ти пожелая успех,защото те чака монтиране на двигателя,който ще оправи аеродинамиката (сега е вирнала доста предницата).Относно двигателя дай молко инфо за това,което си ремонтирал.Имах предвид кои ремонтни размери си изпълнил(+0,2;+0,4 или +0,6 за цилиндрите)На мен ми се наложи трети +0,6 като коляновия вал бе учудващо запазен Очакваме още инфо и снимки П.П: Цветът ми допада
              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
              и делта

              Comment


              • #37
                Здравейте отново . Направо на мога да се нарадвам на новият цвят - не съм специалист , но мисля че се получи довре. Снимките са лоши - не знам защо не можех да снимам вътре в камерата (снимките са от 3 телефона) !!! Може би е от лампите , но смущенията бяха големи.
                Алфа 33 - 1.4 I.vE.ta BOXER - 92г - изгубена завинаги
                Мерцедес С180

                Comment


                • #38
                  Здравейте отново , напредвам - напредвам, а все си мисля че тъпча на едно място . Примера от днес - цял следобед се занимавам с кормилната рейка . Уж простичко направено , НО супер сложно за разглабяне. До сега такова нещо не съм разглабял , а нали е и моята и си и работи добре - ме е страх да напъвам много Проблемът и е че се е скъсало едното маншонче . Къпих си ДВЕ с надеждата да ги сменя днес - НО НИЩО НЕ НАПРАВИХ !!!!! Някой,ако му разбира ще се радвам да помогне .......... Въпросът ми е как се разглабя , до положение за слагане на маншоните.

                  Ето как протече разглабянето

                  1. Отвих 4-те болта , които я държаха за щита отпред
                  2. Отвих болта, който я държи за кормилния прът
                  3. Опитах да я извадя от шлиците ,
                  4. Обадих се на съфорумник , който разбира и поисках съвет - ПОМОГНА ЧОВЕКА - евала
                  5. Свалих я и отрязах маншоните
                  6. Свалих тръбичките - 2бр
                  7. Настъпиха дълбоки размисли
                  8. От едната страна ми се видя, че е законтрена с огромна гайка (ударена е и с центри да не се развива) - по тава си помислих че е гайка
                  9. Реших да не бързам - да пробвам , че вече в актива си имам доста потрошени неща

                  поздрави
                  Алфа 33 - 1.4 I.vE.ta BOXER - 92г - изгубена завинаги
                  Мерцедес С180

                  Comment

                  Working...
                  X